Офіс директора | Володарська спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації
Меню

Офіс директора

КОСОВСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ

Народився 3 квітня 1966 року на Черкащині. Закінчив Київський державний інститут фізичної культури. Педагогічний стаж роботи – 25 роки, з них 19 років – директор санаторної школи-інтернату, а з 2017 року – директор КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації».

За цей час школа стала конкурентоспроможною в соціумі, є мобільною у здійсненні інноваційних та здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі, стабільною щодо узагальнення і розповсюдження досвіду управлінської діяльності через Всеукраїнські, обласні педагогічні видання з планування та організації роботи школи, системи контролю, управління персоналом.

Наукові інтереси – стратегічне управління, управління персоналом, програмно-цільовий підхід до управління школою.

За час роботи на посаді директора Анатолій Іванович об’єднав навколо себе колектив однодумців (педагогів, медичних та технічних працівників закладу), які успішно працюють над реалізацією концепції школи, програми її розвитку, творчо підходять до кожної справи. Завдяки плідній співпраці з піклувальною радою школи, благодійниками, постійно оновлюється інфраструктура закладу.

Анатолій Іванович розглядає школу як освітню корпорацію, тобто «директор і школа – єдине ціле». Це і є його формула організації діяльності педагогічного колективу та всієї управлінської діяльності.

Свій досвід роботи висвітлив у науково-методичному посібнику «Основи життєзнавства у сучасній школі» (2009 р.), методичному посібнику «Інноваційна культура санаторної школи-інтернату» (2016 р.) та практико зорієнтованому посібнику «Життєзнавство в сучасній школі: від теорії до практики» (2016 р.).

Звіти директора комунального закладу Київської обласної ради «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації»

Завданням працівників комунального закладу Київської обласної ради «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації» є забезпечення здобуття загальної середньої освіти в обсязі державного стандарту, здійснення науково-практичної підготовки талановитої учнівської молоді, надання реабілітаційних, соціально-психологічних та медичних послуг.

ШАНОВНІ БАТЬКИ, ДІТИ, ДРУЗІ!

Я щиро вдячний, що Ви вирішили відвідати сайт школи.

Комунальний заклад Київської обласної ради «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації» розташований за 120 км на південь від Києва, на окраїні містечка Володарка, у мальовничому куточку лісової зони.

Школа – це велика дружня сім’я, в якій панує творче співробітництво всіх учасників освітнього процесу, це світ гармонії та любові. Тут кожен учень зростає, як особистість, розкриває в собі таланти, вчиться вчитися, стає людиною та громадянином.

Освітній процес доповнюють цікаві екскурсії рідним краєм і відпочинок за кордоном, концерти й фестивалі, творчі ігри й спортивні змагання.

На сайті батьки наших майбутніх учнів можуть ознайомитися зі структурою школи, правилами прийому, умовами навчання в ній, досягненнями наших вихованців і педагогів, новинами шкільного життя й анонсами майбутніх заходів. Я вважаю, що наш сайт стане місцем для конструктивного спілкування, і коло наших друзів та соціальних партнерів буде постійно збільшуватися.

Запрошую Вас і Ваших знайомих частіше бувати на сторінках нашого інформаційного ресурсу, брати участь в обговоренні питань шкільного життя. Нехай наше спілкування додасть усім оптимізму, впевненості в майбутньому, допоможе краще зрозуміти потреби підростаючого покоління.

Сподіваюся, що знайомство з нашим освітнім закладом буде для Вас не тільки цікавим, але й корисним.

З повагою, директор школи Анатолій Іванович Косовський.

ІНІЦІАТИВИ ДИРЕКТОРА:

  • обладнано сучасний лікувально-профілактичний комплекс для здійснення лікувальних та реабілітаційних заходів;
  • підписаний договір про співпрацю з Національним інститутом фтизіатрії і пульмонології ім. Ф. Г. Яновського АМН України;
  • підписаний договір з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка про створення на базі школи Регіональної мережевої академії Cisco;
  • підписаний договір про співпрацю з факультетом інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова;
  • створено умови для проведення літніх профільних навчально-тренувальних змін для обдарованої учнівської молоді Київщини;
  • організовано співпрацю з школами Печерського району м. Києва та Попаснянського району Луганської області по обміну передовим педагогічним досвідом;
  • підписано договір з громадською спілкою «Освіторія» про реалізацію благодійного соціального проекту «Перша професія»;
  • налагоджено співпрацю з благодійним фондом «ФОНД ДОБРІ СПРАВИ», результатом якої є реалізація пілотного проекту-програми «Успішна людина» та впровадження курсу «Фінансова грамотність».

 

ВІДЗНАКИ:

  • почесне звання «Відмінник освіти України» (2006 р.);
  • Грамота науково-методичного центру середньої освіти і науки України (2006 р.);
  • Почесний диплом МАН України і Національної академії наук України (2007 р.);
  • Диплом лауреата за участь у громадській акції «Ділова Київщина» (2009 р.);
  • почесне звання «Лідер сучасної освіти» (2009 р.)
  • Почесний диплом Міністерства освіти та Академії педагогічних наук (2010 р.);
  • Грамота переможця Всеукраїнського конкурсу «Директор XXI століття» у номінації «Інноваційна культура школи» (2013 р.).

Будуємо Україну для дітей і разом з дітьми

Школа – це відкрита, пов’язана з багатьма суспільними інститутами освітня система, про яку дедалі частіше говорять як про сферу послуг. На сьогодні ринок освітніх послуг динамічно розвивається, що вимагає особливої уваги до проблем, пов’язаних із позиціонуванням навчальних закладів.

Про це та інше розмова з Анатолієм КОСОВСЬКИМ, директором комунального закладу Київської обласної ради «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів — Центр реабілітації».

— Анатолію Івановичу, у цьому році гостинно відчинив свої двері для школярів один з перших на Київщині заклад нового типу — Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів — Центр реабілітації. Чим особлива ця школа?

— Це загальноосвітній спеціалізований навчально-виховний заклад ІІ — ІІІ ступенів, створений на базі КЗ «Володарська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» і є її правонаступником відповідно до наказу департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 22.06.2017 року № 213 «Про зміну типів і назв та затвердження статутів навчальних закладів».

Володарська спеціалізована школа-інтернат забезпечує здобуття загальної середньої освіти в обсязі державного стандарту, здійснює науково-практичну підготовку талановитої учнівської молоді, надає реабілітаційні, соціально-психологічні та медичні послуги.

Це буде один із престижних демократичних закладів Київщини, який у найближчі п’ять років працюватиме за темою «Організація простору рівних можливостей та соціальна інтеграція обдарованої учнівської молоді в умовах інноваційного закладу».

— Хто може навчатися в школі?

— У Володарській спеціалізованій школі-інтернаті можуть навчатися талановиті діти Київщини. Навчання — безкоштовне. Головною метою закладу є забезпечення реалізації прав громадян на доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти, здійснення практичної підготовки здібних та обдарованих учнів. Під час проведення конкурсного відбору учнів на навчання перевага надаватиметься обдарованим дітям з навчальних закладів сільської місцевості Київської області.

— Які освітні інновації впроваджуєте в школі?

— Запровадження інновацій викликане самими процесами, що склалися в суспільстві, зміною ставлення його суб’єктів: учителів, учнів, громадськості. До того ж наші всі вчителі сьогодні цілком зайняли нову позицію в навчальному процесі. Адже в основі навчально-виховного процесу лежить індивідуальний підхід до кожної дитини.

У закладі створений інформаційний освітній простір, що дозволяє активно впроваджувати та раціонально використовувати в навчально-виховному процесі сучасні педагогічні інновації: акме-технології, дистанційне та профільне навчання, педагогіка життєтворчості та життєзнавства, STEM-освіта, інклюзивне навчання тощо.

Учителі нашої школи запроваджують у процес навчання такі форми і способи діяльності, в яких дитина набуває досвіду з ефективного використання власного таланту для задоволення певних потреб інших і власних творчих амбіцій.

Також готуємося до впровадження дистанційного навчання.

— У школі запроваджено профільне навчання. З яких предметів?

— Школа взяла курс на STЕАM-освіту, що дасть можливість учням бути конкурентоспроможними серед ровесників. Невід’ємним компонентом культури сучасної людини є інформаційна культура, вирішальний вклад у формування якої належить вивченню інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у закладі.

Впроваджено факультативи та курси за вибором, що розширюють обрану навчальним закладом спеціалізацію: у навчальний план введено «Основи комп’ютерних презентацій» «Вступ до програмування мовою Лого», «Основи робототехніки», «Основи Інтернету», «Основи візуального програмування».

Крім цього, велика увага зосереджена на вивченні іноземної філології.

— Які мови вивчаються, і з якою метою вони введені в шкільний курс?

— З метою формування полікультурних компетентностей учнів у закладі введено факультативне вивчення іспанської та польської мови. Також на одну годину більше вивчається англійська мова. Це дасть великі можливості для вибору учнями професії і полегшить майбутнім студентам навчання у вузах.

Учні 9-11 класів у жовтні відвідали виставку-презентацію польських вузів. Плануємо заключити договір з вузами сусідньої держави – Польща.

— У сучасній освіті багато уваги приділяється проблемі виявлення й розвитку обдарованості учнів. Які заходи проводяться з цією метою у Вашій школі?

— Для виявлення й розвитку інтелектуальної обдарованості в школі традиційно проводяться «Інтелектуальний марафон», шкільні олімпіади з базових дисциплін. Із 2005 року впроваджено проектну діяльність, де кожен учень може проявити себе, свою творчість, обдарованість, пошук. До роботи з учнями залучаються вчителі школи та викладачі ВНЗ.

Уже 2 роки в школі працює відновлене учнівське наукове товариство «Ерудит», члени якого беруть участь у роботі секцій МАН України. Школярі постійно залучаються до творчих мовно-літературних конкурсів імені Т. Г. Шевченка та П. Яцика тощо.

Щоб розширити професійні можливості школярів, підписані договори з Київським національним університетом ім. Т. Г. Шевченка (факультет комп’ютерних наук та кібернетики). У школі створена і діє академія СІSCO. Також заключили договір з Національним педагогічним університетом ім. М. П. Драгоманова (факультет інформатики).

— Чим школа живе сьогодні? Які турботи на плечах директора?

— Сьогодні директор не стільки педагог, скільки організатор усього освітнього процесу. Щоб учні з радістю поспішали на уроки, а вчителям комфортно працювалося, щоб ніщо їх не відволікало від навчально-виховного процесу, створені відповідні умови, адже в нас школа життєзнавства. Особливістю навчання є набуття вихованцями школи ключових життєвих компетенцій та соціальних і життєвих ролей.

— Які умови створені для підготовки випускників до ЗНО та професійного вибору?

— Адміністрація та вчителі закладу докладають максимум зусиль для того, щоб діти навчилися вчитися, самовдосконалюватися, саморозвиватися. Поглиблено вивчаються окремі предмети для забезпечення випускникам передумов для успішної професійної діяльності: математика, інформатика, українська мова, іноземна мова (англійська).

Велику допомогу надає й «Освіторія». Це неприбуткова громадська спілка, метою якої є розвиток та реформування освіти в Україні. У цьому році одинадцятикласники використовували онлайн-уроки для підготовки до ЗНО, до яких «Освіторія» надала доступ. Також спілка створила можливості для професійного розвитку. Учні школи є активними учасниками благодійної програми «Перша професія».

— Раніше заклад був санаторною школою. Залишилися ще медичні послуги? Якщо так, то які?

— Школа проводить санаторно-профілактичне лікування створено під час літніх профільних навчально-тренувальних змін для обдарованої учнівської молоді Київщини. У Статуті школи є пункти щодо медичних послуг. Звісно, ці послуги не такі, як були раніше. Вони надаються під час виховного процесу, індивідуально та для попередження вірусних та інфекційних захворювань.

На початку навчального року діти були обстежені спеціалістами консультативно-діагностичної поліклініки НДСЛ «ОХМАТДИТ». Згідно з рекомендаціями лікарів дітям проводяться медичні процедури.

— Усі ми бачимо зміни, що в останні роки відбуваються в школі. Ми вдячні Вам за модернізацію закладу, і хотіли б поцікавитися, які плани у Вас на майбутнє?

— Дійсно, за останні роки в школі відбулися великі зміни. Кожен куточок зазнав змін. Завдяки департаменту освіти і науки КОДА змінився на краще зовнішній вигляд школи.

У закладі є 3 кабінети інформатики. Класні кімнати оснащені сучасним комп’ютеризованим робочим місцем учителя. По всій території закладу (3 га) є потужна Wi-Fi-зона, де учасники навчально-виховного процесу з будь-якого мобільного пристрою можуть зайти в мережу Інтернет.

Щодо планів, то їх багато. І ми будемо всі їх реалізовувати в міру можливостей.

Arrow
Arrow
ArrowArrow
Slider