Меню

Педрада за підсумками 2017/2018 н. р.

Розміщено: Червень 1, 2018 в 4:41 am

NEWS

Закінчився ще один навчальний рік. І вже в перший день літа у школі відбулося засідання педагогічної ради. Увесь колектив зібрався, щоб підбити підсумки роботи, яка була спрямована на формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного та морального здоров’я, та оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017/2018 н. р.

Розпочалася педрада із відеопрезентації закладу, у якій велика увага була зосереджена на основних напрямках діяльності школи. Доповнив її у незвичайній формі звіт директора школи А. І. Косовського. Під час показу слайдів керівник закладу зауважив, що, окрім здобутків в освітньому процесі, належна роль відводилася й господарській та фінансовій діяльності.

Шляхом таємного голосування діяльність директора Володарської спеціалізованої школи-інтернату одноголосно була оцінена «на задовільно». Колектив бурхливими оплесками привітав директора.

Відзвітувалася за пророблену роботу і голова профспілкового комітету О. Є. Гордієнко.

Після звітів про освітній процес закладу розповіла заступник директора з навчальної роботи Т. В. Некраш.

Перед присутніми виступили й голови предметних комісій, які доповіли про успіхами і досягненнями в роботі з дітьми, звернули увагу на невдачі, їх причини і шляхи подолання. Також обговорювалися важливі питання та проблеми, над вирішенням яких педагогічний колектив працюватиме в 2018/2019 навчальному році.

На завершення виступила заступник директора з виховної роботи Л. В. Серпутько, яка ознайомила педагогів з особливостями організації виховної роботи в новому навчальному році, зокрема зупинилася на книзі Стіва Кові «Лідер в мені».

Таким чином, аналіз освітнього процесу закладу показав, що обрані форми і методи, об’єднані зусилля адміністрації та педагогів позитивно впливають на результативність роботи з дітьми та досягнення мети.

За результатами педради було прийнято ряд важливих рішень, які будуть визначати головний вектор роботи та розвитку закладу.

Поділитись: