Меню

Учнівський проект – ситуація творчості

Розміщено: Квітень 26, 2018 в 5:06 am

NEWS

На сучасному етапі розвитку інноваційних технологій у системі освіти значного розвитку набув метод проектів, який уже багато років постіль успішно використовують і в КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації».

26 квітня в актовій залі закладу відбувся захист проектів. Школярі презентували свої дослідження, над якими працювали протягом навчального року. Тематичне розмаїття представлених робіт доволі широке. Серед тем, які викликали в учнів найбільше захоплення, була екологічна культура. Цікавими та корисними були проекти «Нове життя пластикових пляшок» (5 клас), «Берізка без сліз» (9 клас), «Від непотрібного до корисного» (10 клас), «Розділяй сміття – очищай довкілля» (11 клас).

Як відомо, завдання проекту не тільки в тім, щоб виконати якусь роботу, а й у тім, щоб у цій роботі розширити свій кругозір, набути теоретичних знань, що дають змогу краще розуміти життя. Цих принципів дотримувалися і учні 7 класу, працюючи над проектом «Трикутники в нашому житті», і учні 8 класу в проекті «Золотий перетин у нашому житті», і учні 4 класу в проекті «Мандрівка Всесвітом».

Великий інформаційний обсяг проектів змусив учнів об’єднуватися в групи і вибирати найпотрібніше та найцікавіше. Багато дивовижних фактів відшукали учні 2 класу про тваринок і розповіли під час захисту роботи «Домашні улюбленці» та учні 3 класу, які ще на початку осені вели спостереження, представили проект «Цікаві загадкові гриби».

Шестикласники присвятили свої дослідження схожим за звучанням і написанням, але різним за значенням і вживанням словам, оформивши звітну папку «Слова-пастки» англійського перекладу». Восьмикласники ж перевірили, яку роль відіграє читання і чому віртуальний світ заважає підліткам жити в реальному.

Переважна більшість проектів була колективними, і частково – груповими.

На завершення заступник директора з навчальної роботи Т. В. Некраш подякувала всім за плідну роботу і запропонувала оплесками оцінити проекти класів.

Поділитись: