Меню

Оцінювання досягнень здобувачів освіти: сучасні виклики та перспективи

Розміщено: Березень 26, 2021 в 11:08 am

NEWS

Концепцією Нової української школи передбачено зміну процесу оцінювання – відтепер воно не каратиме учнів,  а допомагатиме аналізувати індивідуальний прогрес учня і планувати індивідуальний темп навчання, тобто буде рекомендаціями до дії.

Тому з метою поглибити знання про сучасні підходи до оцінювання, його функції та завдання, визначити сутність автентичного та формувального оцінювання, їхні компоненти, дослідити інструментарій та методи, які використовують у запропонованих підходах, 26 березня відповідно до плану роботи КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації» відбулося онлайн-засідання педагогічної ради на платформі Zoom. Тема педради «Сутність, завдання і нові підходи в системі оцінювання здобувачів освіти». 

На засіданні порушувалися нагальні проблеми оцінювання учасників освітнього процесу в умовах запровадження компетентнісного підходу, формування  й оприлюднення системи оцінювання, створення об’єктивної системи оцінювання, як розвинути в учнів відповідальне ставлення до навчання. Розглядалися також різні аспекти формувального оцінювання, зокрема, його завдання та функції, питання самооцінювання, взаємооцінювання учнів, використання онлайн-сервісів для забезпечення ефективного зворотного зв’язку з учасниками освітнього процесу. 

На попередньому засіданні розглядалося Положення ВСЗЯО школи, з яким педагоги мали можливість ознайомитися. На цій педраді Положення одноголосно було погоджене.

Також секретар атестаційної  комісії ознайомила присутніх з рішенням атестаційної комісії І рівня.

Атмосфера педради була робочою та змістовною. Найкращі пропозиції були взяті до уваги. На завершення учасники ухвалили рішення стосовно питань, що обговорювалися на педагогічній раді. 

 

Поділитись: