Меню

Педагоги закладу підбили підсумки своєї роботи та обговорили сучасні виклики

Розміщено: Червень 18, 2021 в 9:23 am

NEWS

 

Нарешті педагоги Володарської спеціалізованої школи-інтернату «поставили крапку» в навчальному році, провівши 17 червня підсумкову педагогічну раду.

Голови методичних предметних комісій звітували про проведену навчально-виховну роботу за 2020/2021 навчальний рік. На засіданні педради обговорювались актуальні питання щодо організації та удосконалення освітнього процесу в закладі та були підбиті підсумки роботи. Також проаналізовано роботу членів кожної педагогічної спільноти.

Голови методичних предметних комісій у своїх виступах-презентаціях поділилися досвідом роботи з обдарованими учнями.

На ролі учнівського самоврядування у формуванні творчої особистості та лідерських якостях зупинилася у своєму виступі педагог-організатор. Про соціально-педагогічний супровід та психологічну підтримку учасників освітнього процесу розповіли соціальний педагог і практичний психолог.

Також ішла мова про бібліотечно-інформаційний медіацентр, про особливості дистанційної роботи в умовах карантину, зокрема, які платформи й технології дистанційної освіти є найбільш ефективними.

Розмова на педраді була глибокою, гострою і чесною: про позитивне і реальні труднощі, про перевантаження учнів, про оцінювання і самооцінювання, про участь у конкурсах і олімпіадах.

Директор школи звернув увагу на підготовку та особливості перебігу літньої оздоровчої кампанії.

Засідання педради пройшло активно, творчо, цікаво і мало високий коефіцієнт корисної дії для роботи методичних об’єднань, для пошуку нових інноваційних форм роботи кожного вчителя задля вироблення компетенцій учнів.

Проаналізувавши підсумки минулого року, педагоги закладу окреслили виклики, що залишаються актуальними, а також врахували нові, що дозволить розставити акценти та визначити пріоритетні напрямки й завдання в діяльності різних освітніх ланок у новому 2021/2022 навчальному році.

Поділитись: