Меню

Відбулося засідання педагогічної ради

Розміщено: Березень 29, 2019 в 7:11 am

NEWS

Педагогічна рада є дорадчим органом, створеним для вирішення основних питань діяльності освітнього закладу. Цього разу, 28 лютого 2019 року, в культурно-освітньому медіацентрі Володарської спеціалізованої школи-інтернату відбулося засідання на тему «Простір інноваційних можливостей особистості в умовах спеціалізованого закладу загальної середньої освіти нової української школи». Розпочав засідання директор закладу Косовський А. І., який розповів про виконання рішень попередньої педради, досягнення учнів у ІV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад та окреслив низку питань для розгляду й висвітлення доповідачами відповідно до порядку денного.

З питання «Науково-методичне та управлінське забезпечення освітнього простору Центру реабілітації» виступила заступник директора з навчальної роботи Нераш  Т. В.

На окремих аспектах медичної служби зупинився старший лікар Семикін  О. О. Зокрема, Олександр Олексійович повідомив про медико-соціальну реабілітацію дітей в умовах спеціалізованого закладу загальної середньої освіти».

Керівник ПК, вихователь закладу Припишнюк  Я. В. у своєму виступі акцентувала увагу на життєтворчому потенціалі реабілітаційної педагогіки.

З особливостями навчального простору Центру реабілітації ознайомила учасників засідання педагогічної ради ознайомила вчитель математики Гайдай Н. О.

З окремих питань, у межах своєї компетентності, виступила заступник директора з виховної роботи Серпутько  Л. В., яка звернула увагу присутніх на організацію виховного простору освітнього середовища Центру реабілітації.

Про психологічний супровід дітей Центру реабілітації розповіла практичний психолог школи Глобець О. М.

Соціальний педагог школи Гордієнко О. Є. ознайомила педагогів із моделлю соціального супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Педагогічною радою також були розглянуті питання: впровадження SMLS – шкільної платформи ХХІ століття, про індивідуальні програми освітнього та медичного супроводу дітей, які стоять на обліку в Центрі реабілітації, про підсумки атестації педагогічних працівників у 2018/2019 н. р., проведення державної підсумкової атестації тощо.

Прийняті на педраді рішення відповідали основним засадам концепції нової української школи, що базується на принципах партнерства, дитиноцентризму, компетентнісного підходу до освітньої діяльності.

Поділитись: