Меню

Інклюзивна освіта: теорія і практика

Розміщено: Грудень 11, 2020 в 7:47 am

NEWS

Одним з основних пріоритетів розвитку сучасної освіти є забезпечення рівних прав на освіту для всіх, у тому числі для дітей з особливими освітніми потребами, дітей з інших соціально вразливих груп. 

Саме ця тема постала в центрі спілкування педагогів КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів – Центр реабілітації» з Дерій Оленою Василівною, методистом центру підтримки інклюзивної освіти КОІПОПК, під час короткотермінових курсів підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників спецкурсів «Інклюзивна освіта: теорія і практика».

Цікавим є те, що підвищення кваліфікації здійснено за цільовим запитом і на базі закладу, де дружній педагогічний колектив створює інклюзивний освітній простір для всіх учасників освітнього процесу. Для проходження курсів адміністрація школи надала зручний і комфортний медіацентр, у якому 22 педагогічних працівники зробили впевнений крок до набуття інклюзивної компетентності. 

Жвавий інтерес викликали методичні рекомендації щодо ефективної взаємодії з учнями, які мають особливі потреби. На заняттях велика увага приділялася психологічним та педагогічним засобам подолання наявних проблем інклюзивного навчання у новій українській школі, а також технічному оснащенню для учнів з особливими потребами. Олена Василівна зробила акцент на особистісній готовності педагогічних працівників до успішної взаємодії в освітньому процесі з учнями, незалежно від рівня їх здоров’я. 

Своєю чергою, учасники курсів підвищення кваліфікації відзначили цінність інтерактивних занять, які поєднували теоретичні та практичні аспекти. 

Слухачі отримали важливу інформацію про стан інклюзивної освіти в Україні та за кордоном, проблеми, які існують у практичній реалізації освітнього процесу осіб з особливими потребами, шляхи їх вирішення та напрямки роботи системи освіти. 

Поділитись: